sobota, 25 sierpnia 2012

1. Witam

Serdecznie witam Was wszystkich na tym blogu. Będę tu umieszczać zdjęcia moich prac, wiele znich to zrealizowane zamówienia ;) Prowadzę także photobloga - www.photoblog.pl
Możecie u mnie zamówić bransoletki z muliny i breloczki oraz etui i breloczki z filcu. Już niedługo pojawi się wiele nowości :D Jeśli ktoś byłby chętny złożyć zamówienie to proszę o kontakt na gg: 9983501 :) Gdyby ktoś miał pomysły na podobne przedmioty do tych, które wykonuję to z chęcią się wymienię.
A tu możecie zobaczyć 3 etui, które już dość dawno uszyłam :)


4 komentarze:

  1. Będę zaglądać na pewno! :) Jakie nowości (oprócz muliny i filcu) planujesz? Bo wyczytałam w "o mnie". :) Pozdrawiam i zapraszam też do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Między innymi bransoletki z koralikami, z tasiemek, sznurka ;) A także inne, ale niech to będzie na razie tajemnica :) Na pewno zajrzę do Ciebie :D

      Usuń
  2. Śliczne! Krecik skradł moje serce:D :))

    OdpowiedzUsuń