sobota, 29 grudnia 2012

29. Tęcza i konkurs


Hej :) Dosyć długo mnie nie było... Cały ten czas byłam u babci. Jak tam u Was po świętach? U mnie całkiem fajnie. Razem z tatą zaczęliśmy juz planować wakacje. Z prezentów też jestem zadowolona, a także z zakupów :D
Jak widzicie zrobiłam ostatnio taką oto bransoletkę z muliny. Na żywo jest jeszcze lepsza :P Jakby ktoś chciał taką lub jakąś inną to zamówienia kierować pod numerem 9983501 - gg

Zastanawiam się nad zrobieniem tu na blogu konkursu, może dzięki temu byłby bardziej popularny? Nagrodą pewnie byłyby moje wyroby, muszę jeszcze to przemyśleć, i w ogóle byliby jacyś chętni? Jak myślicie?




6 komentarzy:

  1. Śliczna, pewnie w realu jeszcze lepsza. Nie, nie chodzi o sklep! :P
    A konkurs jak najbardziej, mi moje Candy przyniosło 30 obserwatorów! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie obserwujesz, ale dziękuję za miły komentarz!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jestem chętna na konkurs :))
    twoje wyroby są świetne!
    obserwuje i liczę na rewanż :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bransoletka JEST CUDNA !!! :)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jaka śliczna jest!! :)

    Obserwuję i zapraszam w wolnej chwili ;)
    http://prohibited-power.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. lovely bracelet!

    X Jenny
    Rocknrollerr.com

    OdpowiedzUsuń