sobota, 5 stycznia 2013

32. Haft kotek

Hej. Macie tutaj obrazek, który już w zeszłym roku zrobiłam dla dziadka na imieniny :) Jak by ktoś nie wiedział to jest to haft krzyżykowy. Na razie nic nowego nie stworzyłam i nie mam co wstawiać, ciągle brakuje mi czasu wolnego. Teraz w liceum przed feriami same sprawdziany... Całe szczęście nauka idzie mi całkiem nieźle i nie muszę się długo uczyć :D Zobaczymy ile lat jeszcze będę miała świadectwo z paskiem, w obecnej chwili wychodzi mi najniższa średnia w moim życiu - 4.87 xd A jak Wam idzie w szkole? :) 
Jeszcze mam takie pytanie: wolicie oglądać moje wyroby, czy chcielibyście też moje zdjęcia?

5 komentarzy:

  1. Świetny jest :D
    Mi w szkole idzie średnio .

    OdpowiedzUsuń
  2. 4.87 ?? To w jakiej ty fajnej szkole jesteś !!!!
    Mi nawet 4.00 nie wyjdzie ... xD

    Haft jest cudny ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej! Prowadzisz super bloga! Jeszcze tu wpadnę♥

    OdpowiedzUsuń
  4. What's up all, here every person is sharing these experience, thus it's good to read this weblog, and I used to pay a visit
    this weblog daily.

    My homepage - zdjecia ze smiesznymi kotami

    OdpowiedzUsuń