sobota, 26 stycznia 2013

48. Laurki


Hej. Nie miałam jak wcześniej wstawić zdjęć laurek, które razem z młodszą siostrą (8 l.) robiłyśmy we ferie (ona pisała). Wiem, że nie są jakieś piękne, ale u babci nie miałam prawie żadnych materiałów, dlatego robiłam z tego co mi wpadło w ręce, m. in. gąbka do mycia naczyń, sztuczne kwiatki, wstążki z bukietów, mulina, filc, itd.

Jutro już kończą mi się ferie :( Pociesza mnie fakt, że mam fajna klasę i na lekcjach jest zawsze dużo śmiechu.

Myślę nad przygotowaniem postu dla Was : Dzień z życia Szynszyli :D Tylko, że nie wiem, czy to Was w ogóle interesuje. Piszcie, co jeszcze chcielibyście tu zobaczyć :)







2 komentarze:

  1. Bardzo ładne i pomysłowe laurki ;)
    Zapraszam również do mnie na bloga i czekam na komentarz ---> będę bardzo wdzięczna :)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się . :)
    Jeśli uważasz,że taki post mógłby tu trafić, to śmiało możesz go dodać ! Ważne,abyś ty miała chęci :)

    OdpowiedzUsuń