poniedziałek, 6 maja 2013

94. Majówka, Majówka i po ;)


Cześć. Jak Wam minął weekend majowy? U mnie bardzo fajnie ;D Wstawię kilka zdjęć, żeby można było co robiłam przez ten czas. Cieszę się, że pogoda była w miarę ładna, spaliłam sobie nos na słońcu i nadgarstki :P Wczoraj prawie cały dzień spędziłam w Brzozie. Byłam na Komunii u kuzynki, za tydzień powtórka z rozrywki u siostry. Jeszcze jestem objedzona od wczoraj xd Było bardzo dużo śmiechu. Dopiero przed 21 byłam w domu. Ale ogólnie to nie lubię tego typu uroczystości, cały czas się siedzi i je. A Wy lubicie? ;)




Małe kotki! Urodziły się dzień przed moim przyjazdem :D Uwielbiam malutkie zwierzaczki.



4 komentarze:

  1. Hej, dzięki za wizytę u mnie :). Bardzo ładnie tu u ciebie:) Ładne zdjęcia :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę że u Cb sporo się działo ;) Bardzo fajne zdjęcia ;)))
    Zapraszam Cię również do siebie na bloga na konkurs! :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam, chcę złożyć zamówienie, ale nie odpisujesz na gg. Proszę o kontakt.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, nie bylo mnie długo w domu. Juz odpisuję ;D

      Usuń