sobota, 25 maja 2013

98. Eiffel Tower


Cześć :) Cały dzień u mnie pada -.- Jedynym plusem jest to, że można sobie w domku posiedzieć i coś ciekawego stworzyć ;) Zrobiłam dziś kilka medalionów, pierścionków i kolczyków, które z pewnością Wam tutaj pokażę :D Dobrze, że jestem już zdrowa, bo nie lubię tego stanu, kiedy to boli mnie głowa lub gardło. 
Powracając do tego wisiorka, od teraz jest on moim ulubionym :) Można oczywiście taki zamówić przez gg: 9983501 w cenie 16 zł już z długim, srebrnym łańcuszkiem. 
A teraz idę złapać moje szynszylki, które powoli demolują mi mieszkanie :P

6 komentarzy:

  1. bardzo ładne twórczości :)

    + zapraszam : http://fun-we-are-young.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny! Masz niesamowity talent! A jakiego kleju do tego używasz?

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny medalionik. Motyw wieży jest tak niesamowity, wszędzie bym go mogła mieć, haha :)
    Ojeju, masz szynszyle! One są urocze to potęgi "n". Mieliśmy w szkole, w gimnazjum, taką klatkę gdzie trzymaliśmy te małe słodziaki. Dodatkowo w klasie były papugi, żółwie, rybki, żaby, myszoskoczki... istny sklep zoologiczny, dlatego każdy chciał mieć tam lekcje. :D

    Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń