sobota, 21 września 2013

107. Powrót


Heej! Jak dawno mnie tu nie było... Ostatni wpis jest z 27 lipca. Nie chciało mi się nic pisać, tyle się u mnie działo przez ten czas, ale nie będę tutaj o tym pisać. Teraz pewnie też jestem tylko na chwilę, biżuterię teraz tworze już rzadziej, tak bardzo brakuje mi wolnego czasu. Klasa II liceum jest dosyć ciężka, pełno sprawdzianów, kartkówek i zadań, a trzeba już zacząć uczyć się do matury. Tym bardziej jeśli planuje się medycynę :D 
Zdjęcie z urodzin moich przyjaciółek, uwielbiam spędzać z nimi czas. Już niedługo szykują sie kolejne imprezy z nimi :P 
Dziś wybieram się do babci, w kocu udało mi się znaleźć jakiś wolne weekend, bo do 18.10 każdy mam już zaplanowany. 
Jeśli chodzi i zamówienia to cały czas można pisać na gg: 9983501, ale z tego względu, że coraz mniej osób z tego korzysta można pisać do mnie na fb: https://www.facebook.com/patrycja.ciabach?ref=tn_tnmn :D

1 komentarz: