czwartek, 17 października 2013

108. Okulary


Hej! Co u Was słychać? W końcu mam już te swoje okulary, inne niż te, które wcześniej wybrałam :) Jak myślicie, pasują mi? 
Przez szkołę mam bardzo mało czasu na cokolwiek. Biżuterii teraz prawie w ogóle nie robię,  nawet żadnych nowych półfabrykatów od wiosny nie kupiłam. Być może blog stanie się bardziej osobisty, pewnie pojawiać się będzie więcej zdjęć moich niż tego co stworzę. Jutro znowu spotkanie z przyjaciółmi, tym razem świętujemy urodziny Beti i Stypy :D Wszystkiego najlepszego dla Was! <3
Tymczasem korzystam z tego, że jutro nie mamy wszystkich lekcji, bo są otrzęsiny klas pierwszych i mam przynajmniej trochę wolnego czasu :D


1 komentarz:

  1. Jak dla mnie pasują idealnie. :D Też rozglądam się za podobnymi. ;)
    Cóż, większość osób zmienia blog hobbystyczny w życiowy i zazwyczaj wychodzą na tym bardzo dobrze. ;)
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń