wtorek, 9 lipca 2013

102. Kolorowe kolczyki


Hej :D Dziś mam dla Was kolczyki w antycznej oprawie o średnicy 14 mm z kolorowym wzorkiem ;) 
Jak mijają Wam wakacje? U mnie jest spoko. Będąc na zakupach kupiłam dzisiaj kilka letnich ubrań, mam nadzieję, że będzie pogoda, aby je nosić. Obecnie czekam na kuriera, jest już w Bydgoszczy także niedługo powinnam mieć paczkę u siebie. Później wybieram się do fryzjera podciąć końcówki, a przy okazji pokazać fryzjerce nowe bransoletki z rzemyków i sznurków, być może coś kupi :P

4 komentarze:

  1. Śliczne są te kolczyki, bardzo mi się podobają ;)

    Zapraszam również na konkurs w którym można wygrać kultowe trampki z firmy Converse!
    Więcej informacji na blogu: http://boskiebransoletki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne♥U mnie też wakacje dobrze mijają ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudny wzorek :) podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń