czwartek, 11 lipca 2013

103. Galaxy i jaskółka

  

Cześć :) Pogoda się popsuła, ale wypad na miasto i tak zaplanowany! Jeszcze przed wyjściem zdążyłam zrobić bransoletkę makramową z jaskółką i zawieszką oraz kolczyki o średnicy 14 mm z motywem galaxy, niby do pary, a jednak inne. Takie miały być! :D
Do południa byłam w optycznym porozglądać się za nowymi okularami i wybrałam sobie granatowe oprawki :) Granatowe z seledynowym podświetleniem, coś w stylu kujonek jednak mają swój urok i klasę :D Pewnie kupię je dopiero po wakacjach, bo nie chce teraz nosić okularów, potem zostaną białe ślady na twarzy od opalania :P Jak na razie noszę soczewki.




10 komentarzy:

  1. Prześliczne te rzeczy co zrobiłaś *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie, tylko że ja bym wybrała inny kolor przy bransoletce zamiast różu, dobrze by wyglądał beżowy ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beżowy na pewno, jednak nie ja wybierałam kolory :) Większość rzeczy, które tu pokazuję to pomysły klientek :D

      Usuń
  3. Fajnie wyglądają kolczyki. :D
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  4. No patrzcie, znalazłam swoją imienniczkę w handmade'owym świecie! :D Kolczyki są świetne, absolutnie piękne. Sama bym nosiła i to często. A bransoletka... Jednak kolory ziemi pasowałyby o wiele bardziej do jaskółeczki, ale przecież nie jest źle.

    Co do okularów - uwielbiam granaty! Na pewno są śliczne! Sama kupiłam sobie granatową sukienkę na chrzciny kuzynki.

    Och, wracając, jak już je kupisz to koniecznie pokaż!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo jak miło :) okulary z pewnością pokażę :D

      Usuń
  5. Prześlicznie, widać, że włożyłaś w wykonanie dużo pracy.

    http://malinowe-ciasto.blogspot.com/ <-- zapraszam do zrewanżowania się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietnie to wyglada:)
    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń