niedziela, 14 lipca 2013

104. Etui krecik


Hej :) Dziś coś innego niż biżuteria. To etui już tu kiedyś było, ale od tamtego czasu pojawili się nowi czytelnicy także pokazuję je jeszcze raz :D Już dawno je uszyłam na zamówienie ;) 
Niedługo wyjeżdżam na 2 tygodnie do Niemiec, ale będę miała tam internet, także jakieś posty się pojawią. tym bardziej, że to właśnie tam założyłam tego bloga :D Już niebawem będzie rok! Planuję zrobić małe rozdanie, którym do wygrania będzie biżuteria, co o tym myślicie? ;)




8 komentarzy:

  1. Etui świetne! A co do rozdania to jestem jak najbardziej na tak! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. to miłego wyjazdu! :) w zeszłe wakacje miałam okazję być w Monachium, miasto bardzo mi się podobało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny :)
    Pozdrawiam i dziękuję za wizytę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne etui! :D Bardzo fajny pomysł.

    Pozdrawiam,
    Kazik

    OdpowiedzUsuń