poniedziałek, 4 lutego 2013

54. Etui Angry Birds


Cześć :) Znalazłam trochę czasu, żeby pokazać Wam etui, które ostatnio uszyłam do swojego telefonu :P Ale dziś w szkole wszyscy się śmiali, bo dostałam 2+ za sprawdzian z polskiego za czytanie ze zrozumieniem, a zazwyczaj mam piątki. No, ale i tak jak na razie wychodzi mi 4 na koniec, więc jest dobrze :) 

Mam też pytanie do Was: Co chcielibyście zobaczyć tu na blogu? Może macie jakieś pytania lub prośby, to piszcie w komentarzach. Postaram się odpowiedzieć :)





8 komentarzy:

  1. To jest cudownee ;)
    Chciałabym zobaczyć etui z piłką do siatkówki i taką samą bransoletkę ;)
    ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jeszcze nie stworzyłam takiego zestawu, ale może wkrótce będzie podobne zamówienie. Oczywiście jeśli Ty byś takie chciała to zapraszam na gg: 9983501 :D

      Usuń
  2. świetne!!! ;)) możesz zrobić całą serię etui z angry birds :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam mogę szyć :P Tylko potem jest problem, żeby ktoś to kupił :)

      Usuń
    2. A próbowałaś gdzieś pokazać swoje prace? Allegro, srebrna agrafka, dawanda?? Zrób profil na fb i zapraszaj znajomych do polubienia:)) się rozkręcisz:)

      Usuń
  3. Podoba mi się . :D
    wyrazy uznania, ja nie potrafiłabym tak równo tego wyciąć i tak pozszywać . xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rzeczy robisz! :)
    Ja bym chętnie u Cb jakieś etui zamówiła albo wymieniła się :)
    Zapraszam do mnie na bloga i czekam na komentarz :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. JESTEŚ naprawdę uzdolniona :)
    Robisz naprawdę genialne rzeczy i nie są to rzeczy zbędne lecz bardzo przydatne :*

    OdpowiedzUsuń