niedziela, 10 lutego 2013

58. Moje nogi


Hej. Dziś chciałam się zwrócić do Was z prośbą. Znacie może jakieś ćwiczenia, aby zwiększyć masę mięśniową łydek, takie żeby można było robić je w domu? Moje nogi wyglądają właśnie tak:


Są chude, krzywe, brzydkie itd. Chciałabym, aby wyglądały "normalnie". Może gdybym przytyła, poszłoby też trochę w łydki, ale problem z tym, że mam za szybka przemianę materii i nie ważne ile zjem i tak nic z tego nie zostanie. Jeśli wiecie co można zrobić to piszcie proszę w komentarzach! :)


5 komentarzy:

  1. Przyłączam się do pytania, też nie umiem przytyć a chciałabym mieć takie nogi fajniutkie, ale nie za grube.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam żadnych, poszukaj gdzieś w internecie.
    http://best-frieend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam pojęcia ;D Ja się odchudzam ;D

    obserwuje i zapraszam
    http://super-kosmetyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cóż mogę Ci powiedzieć....Ja mam mięśnie w łydkach:D Pojawiły się po pójściu na pielgrzymkę do Częstochowy:D Jednak jeśli nie chcesz czekać to zacznij biegać ma palcach-na początku Cię będą mięśnie od wysiłku bolały, ale powinno być potem ok:)
    www.slodko-kwasna-handmade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. też mam za chude nogi przynajmniej dla mojej mamy, jak dla mnie nie są takie tragiczne, ale i tak też chciałabym trochę przytyć, żeby lepiej wyglądały w spodniach:D jeśli znajdziesz fajną metodę to możesz dodać o niej posta,jeśli uda Ci się przytyć:D

    OdpowiedzUsuń