piątek, 8 lutego 2013

57. Nowy wygląd


Hej. Zmieniłam troszeczkę wygląd bloga. Ustawiłam tez taką fajną czcionkę, ale się zmieniła :P Później pomyślę jeszcze nad zmianą nagłówka :)
Jak dobrze, że gorączka już mi zeszła. Wczoraj miałam takie wahania temperatury, że co chwilę zmieniała się prawie o 2 stopnie. Wczoraj i dziś nie byłam w szkole, więc mogłam sobie trochę odpocząć. Na jutro mam zaplanowane pieczenie ciasta z jabłkami i kruszonką. Uwielbiam słodycze, a jeszcze bardziej lubię je jeść :D
Założyłam Ask'a ;) Jak ktoś ma jakieś pytania to kierować je >>TU<<

16 komentarzy:

  1. Bardzo fajny ten nowy wystrój :)
    Zapraszam również do mnie na bloga i czekam na komentarz ---> będę bardzo wdzięczna :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie masz bardzo estetyczny i ciekawy wygląd bloga.
    Uwielbiam piec ciasta.A Tobie życzę udanego pieczenia jutro.
    Pozdrawiam i obserwujemy!
    Jeżeli spodoba Ci się na naszym blogu też możesz kliknąć tę opcję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo tu Fajnie!!!

    Przeleciałam trochę wpisów no i ogólnie ciekawie :)

    Obserwuję i liczę na to samo ;*:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny jest ten nowy wygląd! Jaka fajna czcionka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie jest teraz ;)

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. hej , super blog :D Zapraszam do mnie ♥
    http://cynamoooo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. masz sliczne tło :) pozdrawiam obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny ten nowy wygląd :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładniutki ten nowy wygląd :3

    OdpowiedzUsuń