czwartek, 4 kwietnia 2013

78. Zakupy i outfit


Hej. Dziś mała zmiana, zamiast bransoletki czy innego mojego wyrobu macie mnie :P Postanowiłam, że od czasu do czasu będę wstawiała tu jakieś swoje zdjęcia albo outfity :) Tym razem pokażę Wam co wczoraj kupiłam u siebie w mieście. Szkoda, że nie ma tu żadnych sieciówek, ale czasem i w takim zwykłym sklepie można znaleźć coś ciekawego. 
W moje ręce trafiły dość nietypowe spodnie :) Od razu jak je zobaczyłam to stwierdziłam, że muszę je kupić. Z tyłu maja zwykły jeans na przed ostatnim zdjęciu widać kawałek. Do nich dokupiłam jeszcze błękitną bluzę. Jak Wam się podoba?




1 komentarz:

  1. Super! Bluza i spodnie świetnie się prezentują!!! ;)
    Zapraszam również do sb i czekam na Twój komentarz --> będę bardzo wdzięczna :)))

    OdpowiedzUsuń