piątek, 12 kwietnia 2013

81. Szachy

Hej :) W końcu weekend! W sumie to mój zaczął się już wczoraj, bo dziś byłam tylko na 1 lekcji, a później na powiatowym turnieju szachowym :P Były to Indywidualne Mistrzostwa Powiatu Żnińskiego :) Muszę się Wam pochwalić, że zajęłam II miejsce :D Umie ktoś z Was też grać w tę grę? Myślałam, że będę ostania a tu takie zaskoczenie. Ostatni raz grałam rok temu na zakończenie Ligi gimnazjalnej. Mam nadzieję, że w następnym roku szkolnym tez będzie Liga, tym bardziej że mamy już skład do 3 drużyn ;) 
Nie zrobiłam jeszcze nic nowego, bo paczka zamiast przyjść w czwartek będzie dopiero po niedzieli najprawdopodobniej we wtorek... Macie zdjęcie mojego pucharu, bo nie wiem co wstawić xd Były jeszcze medale i książki, jak zwykle same nudne :P Nie ma to jak gimnazjalny atlas dla uczniów z liceum. 



2 komentarze: