niedziela, 14 kwietnia 2013

82. Plakat



Hej :) Jestem akurat w trakcie robienia plakatu na konkurs organizowany przez moja szkołę. Trzeba plastycznie przedstawić rzeczy charakterystyczne dla danego kraju angielskojęzycznego. Chyba nie trudno zgadnąć jaki kraj wybrałam :P Cały pokażę
Wam pewnie jutro. 
Już nie mogę się doczekać kiedy w końcu przyjdzie ta paczka! Chociaż z drugiej strony cieszę się, że nie doszła w piątek, bo w weekend bym chyba nic innego nie robiła tylko składała biżuterię :) 
Powoli odliczam już czas do wakacji, mam nadzieję, że wszystko pójdzie zgodnie z planem. Jak na razie na mojej liście są: Niemcy - Bawaria, góry - Zakopane i morze - Łeba. Do tego z pewnością mnóstwo spotkań z przyjaciółmi. A Wy macie już jakieś plany na wakacje? Do następnej notki! :D




1 komentarz:

  1. Plakat zapowiada się super! ;)
    Ja też odliczam dni do wakacji, strasznie nie mogę się ich doczekać! :D
    Mam już sporo planów na wakacje i mam nadzieję, że uda mi się je wszystkie zrealizować ;)
    Zapraszam również do siebie :)))

    OdpowiedzUsuń