czwartek, 25 kwietnia 2013

88. Bransoletki sznurkowe


Hej :) Od dziś, a oficjalnie od jutra rozpoczynam swój weekend majowy :D Maturzyści kończą jutro liceum i mamy tylko apel na 12. Później aż do 13 maja trwają matury, więc lekcji tez nie ma. Dzisiejszy dzień w szkole był całkiem spoko. Dostałam dwie szóstki wagi B z WOS-u i historii za referaty. Niedługo znowu składam zamówienie, tym razem będą to głównie zawieszki i myślałam nad sznurkiem skręcanym, bo bardzo podobają mi się bransoletki z niego :)









2 komentarze:

  1. Śliczne są! *.*
    Zapraszam również do mnie na bloga na obejrzenia bransoletek mojego autorstwa :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wyglądają. :D
    Ja muszę jeszcze w poniedziałek i wtorek iść do szkołe, ale potem również mam bardzo długi weekend majowy. ;)
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń