sobota, 2 marca 2013

67. Bransoletka siostry



Cześć. Wczoraj zrobiłam ta bransoletkę dla mojej siostry. Za chwilę idę robić dla siebie, a potem przychodzi do mnie przyjaciółka i będziemy robić prezent na jutrzejsze urodziny :) Musimy jeszcze zrobić później zadanie na WOK. 
Jak Wam się podoba bransoletka? Według mnie całkiem ładnie wyszła jak na pierwszy raz. Chyba zdecyduję się na sprzedaż takiej biżuterii. Jeśli jest ktoś chętny to piszcie na gg: 9983501 :D
Zrobiłam też łańcuszek z sową, jeszcze 3 podobne mi zostały do zrobienia.
W tej chwili jest akurat u mnie kuzynka i wariuje z moją siostrą. Jaki hałas robią :P To ja lecę, jutro pokażę moją bransoletkę :)




6 komentarzy:

  1. Śliczna jest! :) Czekam na kolejne Twoje prace!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pokaz bransoletke z sówka *u* śliczna ona, siostra sie ucieszyła?
    http://naszezycienaszwybor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sówka była przeznaczona na wisiorek, później pokażę :) Moja siostra sama sobie wybierała kolory, przywieszki itd. ale tak, bardzo sie cieszy bo lubi różne bransoletki i łańcuszki :D

      Usuń
  3. O wow, rewelacyjnie wyszła:) bransoletki z charmsami jak zawsze piekne<3

    Pozdrawiam, R.L.

    OdpowiedzUsuń