czwartek, 28 marca 2013

75. Biała :)


Hej. Na reszcie wolne! Już nie mogłam się doczekać tych dni, bo tak bardzo nie chciało mi się chodzić do szkoły :P Teraz przynajmniej będę miała trochę czasu, aby zrobić coś nowego, bo jeszcze mam zamiar robić kolczyki ;D Ciekawe co mi z tego wyjdzie :P 
Aktualnie siedzę sobie przed TV i oglądam jakieś bzdety. Dziś możliwe, że znowu zorganizujemy sobie małe spotkanie w gronie przyjaciół tak jak zwykle gdy jest czas wolny :) 
Jak tam u Was przygotowania do Świąt? Mi zostało jeszcze trochę sprzątania no i muszę pomoc mamie w przygotowywaniu jedzenia, a następnie ciasta. Jak co roku w poniedziałek pewnie pojadę do babci i dziadka :D

4 komentarze:

  1. O jaka piękna <3
    Ile ci zajęło jej robienie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc, to nigdy nie patrzyłam ile mi to zajmuje czasu :) Ale na pewno mniej niż godzinę ;D

      Usuń