sobota, 30 marca 2013

76. Czarne perełki


Cześć. Dziś pokażę Wam bransoletkę, która powstała już na początku marca :P Zrobiłam ja dla kuzynki. Są to perełki w trzech różnych wielkościach: 6, 8 i 10 mm. Na ręce bardzo ładnie wygląda :D Chyba sobie też taką zrobię, ale może w innych kolorach, chociaż czarny pasuje do wszystkiego :P Korzystając z okazji, życzę Wam wszystkim Wesołych Świąt! :)
Jutro lub w poniedziałek jadę do babci, pewnie będę musiała jechać autobusem, bo raczej nikt mnie nie zawiezie. No ale to tylko 20 km. Jestem bardzo ciekawa jakie prezenty dostane w tym roku, bo nie życzyłam sobie niczego konkretnego, więc pewnie będzie to niespodzianka. Jeszcze bardziej niż prezenty wolę wolne od szkoły xd. Pociesza mnie fakt, że w maju będą matury a co za tym idzie, około 3 tygodni wolnego! Mam nadzieję, że będzie wtedy ciepło, a nie tak jak teraz. Mam już dosyć tego śniegu. 

3 komentarze:

  1. Ojej <3 Jakie piękne.
    Równiez życzę Wesołych ;*

    http://jagodkowy-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie się prezentuje ta bransoletka. :D
    Obserwuję i zapraszam
    Zuza

    OdpowiedzUsuń
  3. o ta mi się strasznie podoba:D klasyk!:)

    OdpowiedzUsuń