piątek, 8 marca 2013

70. Różowa


Cześć! Jestem już u babci, przyjechałam dziś razem z siostrą :) Szkoda tylko, że zima powraca. A już miałam nadzieję, że będzie ciepło i nie będę musiała nosić czapki. Chociaż po mojej chorobie nawet przy temperaturze 10 stopni powinnam ja mieć ubraną. Nie chcę, żeby to wróciło, ale wiem, że jest duże prawdopodobieństwo ponownego porażenia nerwu. No to dość już o chorobie, pewnie to i tak Was nie interesuje :P
Bransoletkę, którą widzicie zrobiłam dla kuzynki. Mogę wykonać podobną na zamówienie w cenie 10-15 zł zależnie od ilości koralików i przywieszek ;) 
Do domu wracam w niedzielę, tu z pewnością zrobię kilka bransoletek z muliny i etui dla cioci, które robię już od 2 miesięcy xd Korzystając z okazji, to właśnie ta ciocia ma dziś imieniny! Wszystkiego najlepszego! :)


1 komentarz: