poniedziałek, 11 marca 2013

71. Sówki


Cześć. Wczoraj po południu wróciłam do domu. Dziś w szkole czekała na mnie i moja klasę bardzo miła wiadomość. Pani od polskiego nie będzie przez cały tydzień! :) Jak uda się przełożyć matmę ze środy na inny dzień to w ogóle nie pójdziemy do szkoły :P
Dzisiaj chciałam pokazać Wam naszyjniki sowy w kolorze srebrnym i antycznym złotym :D W następny weekend znowu będę robić zakupy w internetowych pasmanteriach, chce ktoś kupić taki naszyjnik? Piszcie na gg: 9983501. Z chęcią przyjmę również zamówienia na bransoletki.






2 komentarze:

  1. Sama zrobiłaś te sowy?
    Bardzo fajnie Ci wyszły! :)))
    Zapraszam Cię również do mnie na bloga na obejrzenie nowości :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam taka sama z czarnymi oczkami ^,^ sowa forever *iu*

    OdpowiedzUsuń